+38 (0382) 61-52-20

Пн - Пт з 07:00 до 19:00

29000, Україна, м. Хмельницький, вул. Зарічанська, 6/4 Черга в ХЗДО №33

Прозорість та інформаційна відкритість ЗДО

ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА
ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ
ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ

(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 No 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

  1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному
    державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських
    формувань, його категорія:

 

Хмельницький заклад дошкільної освіти №33 “Джерельце” Хмельницької міської ради Хмельницької області; 29000, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, вул. Зарічанська, 6/4; юридична особа, яка забезпечує потреби держави чи територіальної громади; код за ЄДРПОУ – 26216536.

 

  1. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у
    разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви
    відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за
    наявності): свинина охолоджена без кістки, філе куряче охолоджене; код ДК 021:2015 15110000-2 “М’ясо”
  2. Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-12-15-009483-a
  3. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
    технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб
    замовника, а саме:
№ п/п Найменування Одиниці виміру Кількість Вид Умови поставки
1 Свинина охолоджена без кістки

(деталізований код ДК 15113000-3 – Свинина)

кг 1000 Охолоджена, Спеціалізованим транспортом постачальника

(рефрижератор)

2 Філе куряче охолоджене

(деталізований код ДК

15112130-6 – Курятина)

кг 1300 охолоджена Спеціалізованим транспортом постачальника

(рефрижератор)

 

Вимоги до предмета закупівлі:

  1. Строки постачання: до 31.12.2024 року. Доставка товару проводиться згідно заявок Замовника з понеділка по п’ятницю (крім вихідних та святкових днів) та передається уповноваженому представнику Замовника.
  2. Технічні вимоги:

– продукція харчової промисловості, що вказана в тендерній документації, має постачатися дрібними партіями у кількості та асортименті згідно з заявками уповноважених осіб Замовника;

– продукція харчової промисловості повинна постачатися спеціалізованим транспортом постачальника (фургони рефрижератори) з дотриманням санітарних вимог, в тому числі щодо сумісності продуктів харчування;

– продукція харчової промисловості повинна зберігатися в складському приміщенні із відповідним  температурним режимом та належними умовами зберігання. Для підтвердження такої вимоги Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: копії не менше 2-х актів відбору змивів з поверхонь об’єктів для санітарно-мікробіологічного випробування за 2023 рік останній із яких повинен бути датований не раніше ніж за 3 (три) місяці до дати подачі тендерної пропозиції, а також копії експертних висновків або протоколів випробувань перевірки зразків, що були відібрані згідно наданих актів відбору змивів з поверхонь об’єктів для санітарно-мікробіологічного випробування (експертні висновки або протоколи випробувань повинні бути видані установою акредитованою Національним агентством з акредитації України);

– учасник процедури закупівлі повинен забезпечити проведення щоденних заходів по дезінфекції складського приміщення/ складських приміщень. Враховуючи, що предметом закупівлі є швидкопсувні продукти харчування дезінфекція приміщення повинна здійснюватися виключно дезінфекційними засобами, що придатні для використання із продуктами харчування. Для підтвердження вказаної умови учасники повинні надати у складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі у якій потрібно зазначити перелік дезінфекційних засобів, що використовуються особою відповідальною за проведення дезінфекційних робіт. Для підтвердження наявності дезінфекційних засобів учасник надає наступні документи: договір купівлі-продажу або видаткові накладні або акти-прийому передачі, що підтверджують купівлю дезінфекційних засобів.

  1. При виявленні Замовником дефектів, простроченого терміну придатності товару, будь-чого іншого, що може якимось чином вплинути на якісні характеристики товару, Постачальник повинен замінити товар в асортименті та кількості, вказаній в заявці Замовника в найкоротші терміни. Вразі поставки товару неналежної якості термін заміни товару Постачальником становить 2 дні з моменту з моменту встановлення, що товар не відповідає встановленим якісним характеристикам.
  2. Учасник визначає ціну на товар, який він пропонує поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на страхування, транспортування, завантажування, розвантажування та інших витрат, визначених законодавством.
  3. На підтвердження дотримання учасниками вимог ст. 44 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» №771/97-ВР Учасники у складі тендерної пропозиції надають оригінал або завірену копію діючого впродовж всього строку поставки товару договору/договорів на проведення дезінфекції транспортних засобів, які зазначені у довідці на наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази та які будуть використовуватися для перевезення продуктів харчування із наданням у складі тендерної пропозиції копій не менше ніж 2-х (двох) актів, які підтверджують надання послуг (виконання робіт), за вищезазначеним/ми договором/ами, останній із яких повинен бути датований не раніше ніж за 30 календарних днів до дати подачі тендерної пропозиції.

У разі якщо в учасника відсутні власні транспортні засоби, а доставка здійснюється відповідно до договору перевезення вантажу/ поставки товару, учасником надаються документи що вимагаються у абзаці першому пункту 5 додатку №2 до тендерної документації, що видані на перевізника із яким укладено договір перевезення вантажу/ поставки товару.

  1. Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник повинен надати наступні документи:

– оригінал або завірену копію Акту складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, виданого компетентним органом (вказаний акт повинен бути виданий не раніше 2023 року) (документ повинен бути виданий на ім’я учасника);

– сканований оригінал листа, виданого на ім’я учасника, територіальним органом Державної служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, я якому мітиться інформація про видачу учаснику експлуатаційного дозволу або рішення про державну реєстрацію потужностей, а також інформацію про проведення в учасника у 2023 році заходів державного контролю з оформленням відповідних актів;

– оригінал або завірену копію акту складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, виданого територіальним органом Державної служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів складеного не раніше 2023 року (відповідні документи надаються на учасника.);

– копію декларації виробника або посвідчення про якість, виданого на запропонований до поставки товар, у якому повинно бути вказано інформацію про найменування товару, посилання на ДСТУ або ТУ У;

– копію протоколів або експертних висновків, що підтверджують відсутність ГМО у запропонованому учасником товарі, не менше одного виданого у 2022 році та не менше одного виданого у 2023 році (документи повинні бути видані на ім’я учасника або виробника товару) (експертні висновки або протоколи випробувань повинні бути видані установою акредитованою Національним агентством з акредитації України). Протоколи або експертні висновки надаються стосовно перевірки відповідності свинини, яловичини та курятини.

– копію протоколів або експертних висновків, що підтверджують відповідність товару діючому ДСТУ/ТУ У стосовно досліджень на патогенні мікроорганізми, в т.ч. сальмонели, лістерії, токсичних елементів і мікотоксинів, антибіотиків, гормону, пестицидів, нітрозаміни та радіонуклідів, не менше одного виданого у 2022 році та не менше одного виданого у 2023 році  (документи повинні бути видані на ім’я учасника або виробника товару) (експертні висновки або протоколи випробувань повинні бути видані установою акредитованою Національним агентством з акредитації України). Протоколи або експертні висновки надаються стосовно перевірки відповідності свинини, яловичини та курятини.

– на виконання вимоги статті 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції копію експлуатаційного дозволу виробника на здійснення діяльності, пов’язаної з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження. Учасники, які провадять діяльність, що не вимагає отримання експлуатаційного дозволу, зобов’язані надати у складі тендерної пропозиції підтвердження реєстрації потужностей, які використовуються на будь-якій стадії виробництва та/або обігу харчових продуктів з посиланням на особистий реєстраційний номер у Державному реєстрі потужностей операторів ринку;

– акт відбору зразків продукції для проведення досліджень ветеринарно-санітарної експертизи та копію протоколу або експертного висновку перевірки питної води, що використовується учасником у своїй діяльності, щодо відповідності ДСанПіН 2.2.4-171-10 за вмістом нітратів, нітритів, органолептичними та фізико-хімічними показниками (документ повинен бути виданий на ім’я учасника) (документи повинні бути складені не раніше 2023 року) (експертні висновки або протоколи випробувань повинні бути видані установою акредитованою Національним агентством з акредитації України);

– акти відбору зразків та копії протоколів або експертних висновків про проходження державного моніторингу залишків ветеринарних препаратів та забруднювачів у живих тваринах і необроблених харчових продуктах тваринного походження, виданих у 2023 році (документи повинні бути видані на ім’я учасника або виробника товару) (експертні висновки або протоколи випробувань повинні бути видані установою акредитованою Національним агентством з акредитації України). Акти відбору, протоколи або експертні висновки надаються стосовно свинини, яловичини та курятини;

– копії діючих сертифікатів ДСТУ ISO 22000, ДСТУ ISO /ДСТУ EN ISO 9001, ДСТУ ISO 14001, виданих на ім’я учасника, із сферою сертифікації або сферою діяльності, що пов’язана із виробництвом м’яса або оптовою торгівлею м’ясом, чинних на кінцеву дату подання тендерних пропозицій визначеної в оголошенні. Сертифікати повинні бути видані органом з сертифікації, що акредитований Національним агентством з акредитації України.

  1. У разі надання у складі тендерної пропозиції документів виданих на ім’я виробника товару, у разі якщо учасник не є виробником товару, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції сканований оригінал листа (дозволу) складеного виробником товару на ім’я учасника, у якому учаснику надається письмовий дозвіл на використання та завантаження до електронної системи закупівель «Прозорро» документів які є власністю виробника для виконання вимог тендерної документації. Лист (дозвіл) повинен бути виданий у 2023 році.

 

  1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: Закупывля проводиться на очікувану вартість у 2024 році

Очікувана вартість предмета закупівлі визначена з врахуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 “Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі”, а саме: методом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро» тощо та наявної потреби закладу.

 

  1. Очікувана вартість предмета закупівлі: 433600,00 грн (чотириста тридцять три тисячі шістсот гривень 00 коп.) з ПДВ.
  2. Процедура закупівлі: відкриті торги.