+38 (0382) 61-52-20

Пн - Пт з 07:00 до 19:00

29000, Україна, м. Хмельницький, вул. Зарічанська, 6/4 Черга в ХЗДО №33

Обгрунтування 3

ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА
ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ
ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 No 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

  1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному
    державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських
    формувань, його категорія:

 

Хмельницький заклад дошкільної освіти №33 “Джерельце” Хмельницької міської ради Хмельницької області; 29000, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, вул. Зарічанська, 6/4; юридична особа, яка забезпечує потреби держави чи територіальної громади; код за ЄДРПОУ – 26216536.

 

  1. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у
    разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви
    відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за
    наявності): Томатна паста, родзинки сухофрукти, колотий горох, зелений горошок консервований, повидло, огірок квашений, капуста квашена, кукурудза консервована, квасоля консервована, шипшина; код ДК 021:2015 15330000-0 “Оброблені фрукти та овочі”
  2. Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-12-21-014488-a
  3. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
    технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб
    замовника, а саме:

 

Найменування товару, запропонованого Учасником Деталізований код

ДК 021:2015

Кількість товару Одиниця виміру
1 Повидло вагове фруктове в асортименті 15332100-5 – Оброблені фрукти 200 кг
2 Сухофрукти в асортименті 15332410-1 – Сухофрукти 200 кг
3 Родзинки 15332419-4 – Родзинки без кісточок 70 кг
4 Паста томатна 15331425-2 –

Томатне пюре

80.96 кг
5 Огірки квашені 15331480-5 – Овочі, оброблені для тимчасового зберігання 120 кг
6 Капуста квашена 15331142-4 – Оброблена капуста 200 кг
7 Горошок консервований 15331462-3 – Консервований горох 122.4 кг
8 Кукурудза консервована 15331470-2 – Цукрова кукурудза 43 кг
9 Квасоля консервована 15331131-4 – Оброблена квасоля 32.4 кг
10 Колотий горох 15331133-8 – Колотий горох 100 кг
11 Шипшина 15332410-1 – Сухофрукти 220 кг

 

№ з/п Найменування товару Технічні та якісні характеристики
1 Повидло вагове фруктове в асортименті Однорідна густа перетерта маса без кісточок, без не протертих шматочків, шкірочки чи інших рослинних домішок. Смак солодкий, кислувато-солодкий.
2 Сухофрукти в асортименті Суміш: яблука, груша, абрикос, чорнослив (або інша суміш фруктів), вагові. Доброякісні сушені фрукти, чисті, сухі (вологість 14-25%), пружні, неламкі або кришаться, кислого або солодкуватого смаку, еластичні, у воді повинні розбухати. Вони не повинні бруднити рук або перетворюватися в грудки, якщо їх стиснути в кулаці. Запах і смак сушених фруктів приємні, властиві даному виду фруктів, без стороннього присмаку або запаху (диму, затхлості, кислого запаху і т.п.). Не допускаються сушені фрукти забруднені, запліснявілі, уражені шкідниками, з сторонніми запахом, смаком і домішками. Продукт не повинен містити ГМО, рослинних жирів, стабілізаторів, барвників, ароматизаторів.
3 Родзинки без кісточок Смак родзинок повинен бути властивий сушеному винограду, солодкий, або солодко-кислий. Без сторонніх запахів та присмаків. Без плісняви та ушкодження шкідниками. Колір від золотистого до коричневого. Без кісточок.
4 Консервована квасоля Квасоля приготовлена з білих сортів квасолі, у розсолі виготовлена згідно технологічної інструкції та рецептурам, затверджених у встановленому порядку. Квасоля повинен бути цілою, чистою, середнього розміру, без сторонніх присмаків та запахів. За мікробіологічними показниками повинна відповідати вимогам промислової стерильності відповідно до вимог інструкції. Продукт не повинен містити консервантів, штучних барвників, згущувачів. Без оцту.
5 Паста томатна Консистенція однорідна, густа, перетерта маса, без не протертих шматочків. Смак та запах характерні томатній пасті, без сторонніх присмаків та запахів. За мікробіологічними показниками повинні відповідати вимогам промислової стерильності відповідно до вимог інструкції.
6 Огірки квашені Зовнішній вигляд – огірки цілі, не м’яті, не зморщені, без механічних пошкоджень. Сторонні домішки не дозволяються. Консистенція – огірки міцні, м’якоть щільна, повністю просочена розсолом, хрустка. Смак та запах – властиві для квашеного продукту, солонувато-кислуватий смак з ароматом та присмаком прянощів, без сторонніх присмаку та запаху. Колір – зеленувато-оливковий, різних відтінків, без плям та опіків. Якість розсолу – мутнуватий, приємного аромату, солонувато-кислуватого смаку. Продукти квашені повинні бути не прокислими. Продукти не повинні мати видимих ознак мікробіологічного псування (плісняви, гниття). Привозити в чистій тарі, (у закритих харчових пластикових відрах).
7 Капуста квашена Капуста приготовлена з пошаткованої капусти середніх і пізніх сортів, які мають високий вміст цукру, білі, не грубі листки, способом молочнокислого бродіння з додаванням невеликої кількості моркви, спецій (сіль, лавровий лист). Капуста квашена   повинна бути світла, хрумка, без ослизлого соку, приємна на запах. Продукт не повинен  мати видимих ознак мікробіологічного псування (плісняви, гниття). Привозити в чистій тарі, (у закритих харчових пластикових відрах).
8 Горошок консервований Зелений горошок з молодих зерен гороху, залитий розчином. Зелений горошок повинен бути цілим, чистим, рідина прозора. Смак та запах характерні зеленому горошку, без сторонніх присмаків та запахів. За мікробіологічними показниками повинні відповідати вимогам промислової стерильності відповідно до вимог інструкції.
9 Кукурудза консервована Кукурудза з цукрових сортів кукурудзи, залита розчином. Кукурудза повинна бути цілою, чистою, рідина прозора. Смак та запах характерні кукурудзі, без сторонніх присмаків та запахів. За мікробіологічними показниками повинна відповідати вимогам промислової стерильності відповідно до вимог інструкції.
10 Горох колотий Горох лущений, колотий, полірований, сухий, чистий. Повинен бути у здоровому стані, не пошкоджений шкідниками та хворобами, не зіпрілий та без теплового пошкодження під час сушіння, мати запах нормальний, властивий здоровому зерну (без затхлого, солодового, пліснявого, сторонніх запахів). Колір від жовтого до зеленого. Чистий без різних домішок. Смак притаманний гороху, без сторонніх присмаків. Кількість пестицидів та нітратів не повинна перевищувати допустимий рівень.
11 Шипшина Доброякісні сушені плоди, пружні, неламкі або кришаться, кислого або солодкуватого смаку. Вони не повинні бруднити рук або кришитися, якщо їх стиснути в кулаці. Запах і смак приємні, властиві даному виду плодів, без стороннього присмаку або запаху (диму, затхлості, кислого запаху і т.п.). Не допускаються забруднені, запліснявілі, уражені шкідниками, з сторонніми запахом, смаком і домішками плоди. Продукт не повинен містити ГМО, рослинних жирів, стабілізаторів, барвників, ароматизаторів.

 

Вимоги до предмета закупівлі:

  1.  Товар має відповідати вимогам Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 року № 771/97-ВР  (зі  змінами), а також підтверджуватися документами про якість товару, передбаченими законодавством України. Постачатись в непошкодженій упаковці та мати сертифікати якості або інші документи, що підтверджують якість товару, на кожну партію, оформлені відповідно до вимог законодавства України.
  2. Ціна за одиницю товару, що надана в складі тендерної пропозиції не повинна перевищувати середньостатистичну вартість товару встановлену Державною службою статистики України на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Учасник визначає ціну на товар, який він пропонує поставити за Договором, з урахуваннямподатків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на страхування, транспортування, завантажування, розвантажування та інших витрат, визначених законодавством.

3.Термін придатності Товару на момент поставки повинен бути не менше 80% від основного терміну придатності згідно технічних умов на виробництві. При виявленні Замовником дефектів, простроченого терміну придатності товару, будь-чого іншого, що може якимось чином вплинути на якісні характеристики товару, Постачальник повинен замінити товар в асортименті та кількості, вказаній в заявці Замовника в найкоротші терміни.

  1. Умови поставки товарів: спеціальним автотранспортом Учасника/перевізника для перевезення вищезазначених товарів. Транспортування здійснюється з дотриманням вимог наказу Міністерства транспорту України від 14.10.1997 №363 «Про затвердження Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні. Водій транспорту, а також особи, що супроводжують товар (продукти харчування) у дорозі і виконують вантажно-розвантажувальні роботи, повинні мати при собі особову медичну книжку з результатами проходження обов’язкових медичних оглядів.Доставка товару та розвантаження: здійснюється за рахунок Постачальника.
  2. Строк поставки товарів: до 31 грудня 2024 р, невеликими партіями за потребою, не пізніше 1-го дня з згідно заявок Замовника та згідно графіку поставки(засобами телефонного зв’язку, шляхом листування, по електронній пошті).
  3. Переможець оплачує усі витрати, пов’язані з пересилкою документів (договір, рахунок, накладні, витрати по доставці товару і т.п.).
  4. При поставці товару копії супровідних документів надаються на кожну партію товару.

Для підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник (постачальник) повинен під час поставки товару надати копії документів, завірені підписом та печаткою, про  якість продукції (сертифікати відповідності/якості, або інші документи, що підтверджують якість товару), в яких зазначені всі показники стосовно відповідності товару критеріям документації торгів, встановлені діючим законодавством на запропоновану продукцію.

На виконання вимог статті 25 Закону України “Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів” Учасник-виробник повинен надати у складі тендерної пропозиції копію експлуатаційного дозволу на здійснення діяльності, пов’язаної з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження. Учасники, які провадять діяльність, що не вимагає отримання експлуатаційного дозволу, зобов’язані надати у складі тендерної пропозиції підтвердження реєстрації потужностей, які використовуються на будь-якій стадії виробництва та/або обігу харчових продуктів з посиланням на особистий реєстраційний номер у Державному реєстрі потужностей операторів ринку.

У разі якщо, учасник планує для виконання умов договору використовувати послуги перевізника для виконання доставки товару, учасник додатково у складі тендерної пропозиції повинен надати підтвердження реєстрації потужностей з посиланням на особистий реєстраційний номер у Державному реєстрі потужностей операторів ринку, що виданий на перевізника (у рішенні про державну реєстрацію потужності видану на перевізника повинний бути передбачений вид діяльності: транспортування харчових продуктів).

У разі якщо, перевезення товару здійснює Учасник самостійно у рішенні про державну реєстрацію потужності видану на учасника також повинний бути передбачений вид діяльності: транспортування харчових продуктів.

  1. Маркування, зазначення інформації про товар здійснюється з дотриманням вимог Закону України «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів» від 06.12.2018 №2639-VIII.
  2. Учасник подає копію чинного договору про послуги з дезінфекції автотранспортних засобів. Якщо доставка товару буде здійснюватися транспортними засобами перевізника договір про послуги з дезінфекції автотранспортних засобів повинен бути укладений із перевізником.
  3. Учасник у складі своєї пропозиції подає гарантійний лист (надається на бланку, завірений підписом уповноваженої особи) щодо можливості постачання товару до закладів Замовника у випадку перемоги.
  4. Учасники у складі тендерної пропозиції надають:

– учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати сканований оригінал діючого на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій сертифікату на систему управління якістю відповідно до вимог ДСТУ EN ISO 9001:2018, що виданий на ім’я Учасника або перевізника. Сертифікат повинен бути виданий органом з сертифікації, що акредитований Національним агентством з акредитації України. У відповідному сертифікаті повинна бути передбачена сфера діяльності згідно ДКПП-ДК 016:2010 або КВЕД-ДК 009:2010, що охоплює код 47.00 Роздрібна торгівля, а у випадку надання відповідного сертифікату виданого на ім’я перевізника у сертифікаті має бути відображена сфера згідно ДКПП-ДК 016:2010 або КВЕД-ДК 009:2010, що охоплює код 52.29.20 – Організація індивідуальних відправлень вантажів, в підтвердження чого в складі тендерної пропозиції надається також сканований оригінал атестату про акредитацію органу з сертифікації;

– учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати копію звіту про аудит або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, складеного органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом по сертифікації (якщо дата реєстрації сертифікату вимог ДСТУ EN ISO 9001:2018, не пізніше, ніж один рік від дати складання звіту, або копія звіту про наглядовий аудит/технічний нагляд або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, дата затвердження якого в органах стандартизації та сертифікації або іншому акредитованому органі – не пізніше, ніж за один рік від дати розкриття пропозицій (якщо дата реєстрації сертифікату ДСТУ ISO EN 9001:2018 пізніше, ніж один рік від дати складання звіту або інший документ, що підтверджує проведення аудиту);

– учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати сканований оригінал діючого на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій сертифікату на систему екологічного управління відповідно до вимог ДСТУ ISO 14001:2015, що виданий на ім’я Учасника або перевізника. Сертифікат повинен бути виданий органом з сертифікації, що акредитований Національним агентством з акредитації України. У відповідному сертифікаті повинна бути передбачена сфера діяльності згідно ДКПП-ДК 016:2010 або КВЕД-ДК 009:2010, що охоплює код 47.00 Роздрібна торгівля, а у випадку надання відповідного сертифікату виданого на ім’я перевізника у сертифікаті має бути відображена сфера згідно ДКПП-ДК 016:2010 або КВЕД-ДК 009:2010, що охоплює код 52.29.20 – Організація індивідуальних відправлень вантажів, в підтвердження чого в складі тендерної пропозиції надається також сканований оригінал атестату про акредитацію органу з сертифікації;

– учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати копію звіту про аудит або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, складеного органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом по сертифікації (якщо дата реєстрації сертифікату вимог ДСТУ ISO 14001:2015, не пізніше, ніж один рік від дати складання звіту, або копія звіту про наглядовий аудит/технічний нагляд або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, дата затвердження якого в органах стандартизації та сертифікації або іншому акредитованому органі – не пізніше, ніж за один рік від дати розкриття пропозицій (якщо дата реєстрації сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015 пізніше, ніж один рік від дати складання звіту або інший документ, що підтверджує проведення аудиту);

– учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати сканований оригінал діючого на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до вимог ДСТУ ISO 22000:2019, що виданий на ім’я Учасника або перевізника. Сертифікат повинен бути виданий органом з сертифікації, що акредитований Національним агентством з акредитації України. У відповідному сертифікаті повинна бути передбачена сфера діяльності згідно ДКПП-ДК 016:2010 або КВЕД-ДК 009:2010, що охоплює код 47.00 Роздрібна торгівля, а у випадку надання відповідного сертифікату виданого на ім’я перевізника у сертифікаті має бути відображена сфера згідно ДКПП-ДК 016:2010 або КВЕД-ДК 009:2010, що охоплює код 49.41.19 – Послуги щодо перевезення харчових продуктів дорожніми транспортними засобами, в підтвердження чого в складі тендерної пропозиції надається також сканований оригінал атестату про акредитацію органу з сертифікації;

– учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати копію звіту про аудит або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, складеного органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом по сертифікації (якщо дата реєстрації сертифікату вимог ДСТУ ISO 22000:2019, не пізніше, ніж один рік від дати складання звіту, або копія звіту про наглядовий аудит/технічний нагляд або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, дата затвердження якого в органах стандартизації та сертифікації або іншому акредитованому органі – не пізніше, ніж за один рік від дати розкриття пропозицій (якщо дата реєстрації сертифікату ДСТУ ISO 22000:2019 пізніше, ніж один рік від дати складання звіту або інший документ, що підтверджує проведення аудиту);

– учасник складі тендерної пропозиції подає свідоцтво/атестат/сертифікат про калібрування, видане на прилад вимірювання нітратів, видане органом із калібрування виданий на ім’я Учасника. Свідоцтво/атестат/сертифікат про калібрування мають бути виданий органом з сертифікації, що входить до переліку органів з сертифікації акредитованих НААУ;

– учасник у складі тендерної пропозиції подає копії не менш, ніж одного акту Держпродспоживслужби про результати проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти за 2023 рік;

– сканований оригінал листа, виданого на ім’я учасника, територіальним органом Державної служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, я якому мітиться інформація про проведення в учасника у 2023 році заходів державного контролю з оформленням відповідних актів.

  1. На виконання вимоги частини третьої статті 7 Закону України «Про енергетичну ефективність» Замовник вказує, що у випадку закупівлі енергоспоживчої продукції (товарів), вимоги до якої визначені в законодавстві щодо енергетичного маркування, екологічного маркування та екодизайну, клас енергетичної ефективності такої продукції (товарів) повинен бути не нижче класу енергетичної ефективності, визначеного Кабінетом Міністрів України з урахуванням нормативно-правових актів у сфері енергетичного маркування, або показники енергетичної ефективності такої продукції (товарів) повинні відповідати індикативним показникам, визначеним нормативно-правовими актами у сфері екодизайну, або така продукція (товари) повинна відповідати стандартам у сфері екологічного маркування типу I.

На підтвердження відповідності вище визначеному пункту та Закону України «Про енергетичну ефективність», Учасник надає в складі тендерної пропозиції зразок етикетки або інші документи з відповідною позначкою енергоефективності, що підтверджують відповідність стандарту у сфері екологічного маркування типу I, або лист в довільній формі з гарантією того, що при поставці товару будуть надані документи, що підтвердять відповідність запропонованого товару стандарту у сфері екологічного маркування типу I.

Додатково учасник у складі тендерної пропозиції надає копію або оригінал чинного сертифікату ДСТУ ISO 14024:2018 Екологічні марковання та декларації. Екологічне марковання типу І. Принципи та процедури (ISO 14024:2018, IDT), що виданий на ім’я учасника або перевізника чинного на кінцеву дату подання тендерних пропозицій визначеної в оголошенні.

 

У разі якщо у тендерній документації міститься посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника- читати “або еквівалент”.

 

  1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: Закупівля проводиться на очікувану вартість у 2024 році

Очікувана вартість предмета закупівлі визначена з врахуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 “Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі”, а саме: методом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро» тощо та наявної потреби закладу.

 

  1. Очікувана вартість предмета закупівлі: 111`875,00 грн (сто одинадцять тисяч вісімсот сімдесят п’ять гривень 00 коп.) з ПДВ.
  2. Процедура закупівлі: відкриті торги.