Пн - Пт з 07:00 до 19:00
29000, Україна, м. Хмельницький, вул. Зарічанська, 6/4 Черга в ХЗДО №33
ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА
ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ
ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 No 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
Хмельницький заклад дошкільної освіти №33 “Джерельце” Хмельницької міської ради Хмельницької області; 29000, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, вул. Зарічанська, 6/4; юридична особа, яка забезпечує потреби держави чи територіальної громади; код за ЄДРПОУ – 26216536.
ЯКІСНІ ВИМОГИ:
№ | Найменування | Одиницівиміру | Кількість | Опис товару та йоговідповідністьнормативним документам | Вміст жиру
(не менше) |
Умови поставки та термінипридатності |
1 | сир твердий
(Деталізований код ДК 021:2015: 15544000-3 – Твердий сир) |
кг | 400 | ДСТУ4421:2005 | 50% | Спеціалізованим транспортом постачальника.
Фасування – ваговий запакований у полімерну плівку масою нетто від 5 до 8 кг. Умови та термін зберігання: не більше ніж 5 місяців з дати виготовлення при температурі від 0ºС до 8ºС та відносній вологості повітря (85±5) %. |
2 | сир кисломолочний
(Деталізований код ДК 021:2015: 15542000-9 – Свіжий сир) |
кг | 1000 | ДСТУ 4554:2006 | 9% | Спеціалізованим транспортом постачальника.
Фасування – ваговий, пакують у спожиткову тару (пакети з поліетиленових матеріалів, відро з поліпропіленового матеріалу з кришкою) масою нетто від 500г до 1000г, маса нетто кисломолочного сиру у ящиках (та в транспортній тарі) не більшеніж 15 кг. Умови та термін зберігання: не більше ніж 7 діб з дати виготовлення при температурі від 2 ºС до 6 ºС. |
ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ:
2.Технічні вимоги:
– Постачання товару здійснюється не рідше 3 (трьох) разів на тиждень (крім вихідних та святкових днів).
– термін придатності предмету закупівлі повинен складати на момент поставки не менше 70% від строку зберігання, який зазначається у супровідній документації на кожну партію товару або на етикетці і вважається гарантійним терміном, який обчислюється від дати виготовлення. У разі поставки товару неналежної якості термін заміни товару Учасником становить 2 дні з моменту встановлення, що товар не відповідає встановленим якісним характеристикам про, що у складі пропозиції подається відповідний гарантійний лист.
Скан-копію договору на проведення дезінфекції, дезодорації автотранспорту, що буде задіяний учасником для доставки продукції, яка є предметом закупівлі.
Cкан-копії актів проведення дезінфекції, дезодорації автотранспорту за 4-й квартал 2023 року. В разі проведення дезінфекційних та дезодораційних робіт власними силами, Учасник повинен надати скан-копії оригіналів документів, що підтверджують право проведення таких робіт (вказані документи повинні бути чинні до кінця 2024 року) та скан-копії актів проведення дезінфекції, дезодорації автотранспорту за 4-й квартал 2023 року.
1) пояснювальна записка з описом якісних та функціональних характеристик предмету закупівлі, його екологічної чистоти та країну походження (назва; країна походження; повна назва виробника та його фактична адреса; конкретна торгівельна назва запропонованого предмета закупівлі; основні якісні характеристики, у тому числі відповідність стандартам, що визначені відповідними ДСТУ; вид розфасовки (тару); спосіб і термін зберігання);
2) упаковка товару повинна бути індивідуальна, цілісна та непошкоджена, з необхідними реквізитами виробника (характеристиками товару (в т. ч. ваги товару), терміну зберігання). На підтвердження відповідності вказаній вимозі Учасники закупівлі повинні надати зразок затвердженої етикетки;
3) гарантійний лист виробника(представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України, але при цьому вони безпосередньо не здійснюють комерційної діяльності), яким підтверджуються можливість поставки предмету закупівлі цих торгів у кількості, зі строками придатності та в терміни поставки, визначені Замовником по цих торгах;
4) копії експертних висновків, з результатами випробувань, щодо відповідності нормативним документам, наявності у товарі афлатоксинів М1, В1, токсичних елементів, антибіотиків, пестицидів, радіонуклідів, а також копії експертних висновків за результатами дослідження продукції на тригліцеридний склад. Вказані документи мають бути видані Учаснику закупівлі у строк, що не перевищує 30 календарних днів до моменту подачі пропозиції;
5) копії протоколів/експертних висновків, що підтверджують відсутність ГМО, виданих в поточному році.
6) копію акту складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами, виданого Держспоживслужбою та/або її територіальними підрозділами;
7) копію атестату про технічну компетентність лабораторії Виробника продукції;
8) копія декларації виробника, яка складена згідно чинного законодавства;
9) на виконання вимог статті 25 Закону України “Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів” Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції копію експлуатаційного дозволу виробника на здійснення діяльності, пов’язаної з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження. Учасники, які провадять діяльність, що не вимагає отримання експлуатаційного дозволу, зобов’язані надати у складі тендерної пропозиції підтвердження реєстрації потужностей, які використовуються на будь-якій стадії виробництва та/або обігу харчових продуктів з посиланням на особистий реєстраційний номер у Державному реєстрі потужностей операторів ринку;
10) копію діючого сертифікату ДСТУ ISO 9001 щодо управління якістю запропонованого товару щодо використання системи управління якістю по переробці молока, виробництву, розповсюдженню, наданню послуг транспортування та зберігання сиру, який виданий Виробнику запропонованого товару Органом з сертифікації діяльність якого відповідає ДСТУ ISO/ІЕС 17021-1-2017;
11) копію діючого сертифікату ДСТУ ISO 14001 щодо екологічного управління стосовно переробки молока, виробництву, розповсюдженню, наданню послуг транспортування та зберігання сиру, який виданий Виробнику запропонованого товару Органом з сертифікації діяльність якого відповідає ДСТУ ISO/ІЕС 17021-1-2017;
12) копію діючого сертифікату ДСТУ ISO 22000 щодо управління безпечністю харчових продуктів по переробці молока, виробництву, розповсюдженню, наданню послуг транспортування та зберігання сиру, який виданий Виробнику запропонованого товару Органом з сертифікації діяльність якого відповідає ДСТУ ISO/ІЕС 17021-1-2017;
13) копію діючого сертифікату ДСТУ 4161 щодо управління безпечністю харчових продуктів по переробці молока, виробництву, розповсюдженню, наданню послуг транспортування та зберігання сиру, який виданий Виробнику запропонованого товару Органом з сертифікації діяльність якого відповідає ДСТУ ISO/ІЕС 17021-1-2017;
14) копію діючого сертифікату ДСТУ ISO 45001 щодо управління охорони здоров’я та безпеки праці по переробці молока, виробництву, розповсюдженню, наданню послуг транспортування та зберігання сиру, який виданий Виробнику запропонованого товару Органом з сертифікації діяльність якого відповідає ДСТУ ISO/ІЕС 17021-1-2017;
15) копію діючого сертифікату ДСТУ ISO 28000 щодо управління безпекою ланцюга постачання по переробці молока, виробництву, розповсюдженню, наданню послуг транспортування та зберігання сиру,який виданий Виробнику запропонованого товару Органом з сертифікації діяльність якого відповідає ДСТУ ISO/ІЕС 17021-1-2017 (з наданням документів, що підтверджують компетентність органу, що видав даний сертифікат);
16) до поданих в складі пропозиції Учасника сертифікатів ДСТУ ISO 9001; ДСТУ ISO 14001; ДСТУ ISO 22000; ДСТУ ISO 45001, ДСТУ ISO 28000, Учасник зобов’язаний надати підтвердження відповідності, а саме звіту з аудиту та рішення щодо сертифікації;
17) копію акту складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, виданого Держспоживслужбою та/або її територіальними підрозділами, який виданий виробнику товару, з додаванням сертифікату та наказу про призначення відповідальної особи за впровадження НАССР, а також сертифікатів виданих водіям та/або експедиторам щодо гігієнічних вимог згідно принципів НАССР.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена з врахуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 “Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі”, а саме: методом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро» тощо та наявної потреби закладу.