Пн - Пт з 07:00 до 19:00
29000, Україна, м. Хмельницький, вул. Зарічанська, 6/4 Черга в ХЗДО №33
ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА
ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ
ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 No 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
Хмельницький заклад дошкільної освіти №33 “Джерельце” Хмельницької міської ради Хмельницької області; 29000, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, вул. Зарічанська, 6/4; юридична особа, яка забезпечує потреби держави чи територіальної громади; код за ЄДРПОУ – 26216536.
№ п/п | Найменування | Одиниці виміру | Кількість | Вид | Умови поставки |
1 | Свинина охолоджена без кістки
(деталізований код ДК 15113000-3 – Свинина) |
кг | 1000 | Охолоджена, | Спеціалізованим транспортом постачальника
(рефрижератор) |
2 | Філе куряче охолоджене
(деталізований код ДК 15112130-6 – Курятина) |
кг | 1300 | охолоджена | Спеціалізованим транспортом постачальника
(рефрижератор) |
Вимоги до предмета закупівлі:
– продукція харчової промисловості, що вказана в тендерній документації, має постачатися дрібними партіями у кількості та асортименті згідно з заявками уповноважених осіб Замовника;
– продукція харчової промисловості повинна постачатися спеціалізованим транспортом постачальника (фургони рефрижератори) з дотриманням санітарних вимог, в тому числі щодо сумісності продуктів харчування;
– продукція харчової промисловості повинна зберігатися в складському приміщенні із відповідним температурним режимом та належними умовами зберігання. Для підтвердження такої вимоги Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: копії не менше 2-х актів відбору змивів з поверхонь об’єктів для санітарно-мікробіологічного випробування за 2023 рік останній із яких повинен бути датований не раніше ніж за 3 (три) місяці до дати подачі тендерної пропозиції, а також копії експертних висновків або протоколів випробувань перевірки зразків, що були відібрані згідно наданих актів відбору змивів з поверхонь об’єктів для санітарно-мікробіологічного випробування (експертні висновки або протоколи випробувань повинні бути видані установою акредитованою Національним агентством з акредитації України);
– учасник процедури закупівлі повинен забезпечити проведення щоденних заходів по дезінфекції складського приміщення/ складських приміщень. Враховуючи, що предметом закупівлі є швидкопсувні продукти харчування дезінфекція приміщення повинна здійснюватися виключно дезінфекційними засобами, що придатні для використання із продуктами харчування. Для підтвердження вказаної умови учасники повинні надати у складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі у якій потрібно зазначити перелік дезінфекційних засобів, що використовуються особою відповідальною за проведення дезінфекційних робіт. Для підтвердження наявності дезінфекційних засобів учасник надає наступні документи: договір купівлі-продажу або видаткові накладні або акти-прийому передачі, що підтверджують купівлю дезінфекційних засобів.
У разі якщо в учасника відсутні власні транспортні засоби, а доставка здійснюється відповідно до договору перевезення вантажу/ поставки товару, учасником надаються документи що вимагаються у абзаці першому пункту 5 додатку №2 до тендерної документації, що видані на перевізника із яким укладено договір перевезення вантажу/ поставки товару.
– оригінал або завірену копію Акту складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, виданого компетентним органом (вказаний акт повинен бути виданий не раніше 2023 року) (документ повинен бути виданий на ім’я учасника);
– сканований оригінал листа, виданого на ім’я учасника, територіальним органом Державної служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, я якому мітиться інформація про видачу учаснику експлуатаційного дозволу або рішення про державну реєстрацію потужностей, а також інформацію про проведення в учасника у 2023 році заходів державного контролю з оформленням відповідних актів;
– оригінал або завірену копію акту складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, виданого територіальним органом Державної служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів складеного не раніше 2023 року (відповідні документи надаються на учасника.);
– копію декларації виробника або посвідчення про якість, виданого на запропонований до поставки товар, у якому повинно бути вказано інформацію про найменування товару, посилання на ДСТУ або ТУ У;
– копію протоколів або експертних висновків, що підтверджують відсутність ГМО у запропонованому учасником товарі, не менше одного виданого у 2022 році та не менше одного виданого у 2023 році (документи повинні бути видані на ім’я учасника або виробника товару) (експертні висновки або протоколи випробувань повинні бути видані установою акредитованою Національним агентством з акредитації України). Протоколи або експертні висновки надаються стосовно перевірки відповідності свинини, яловичини та курятини.
– копію протоколів або експертних висновків, що підтверджують відповідність товару діючому ДСТУ/ТУ У стосовно досліджень на патогенні мікроорганізми, в т.ч. сальмонели, лістерії, токсичних елементів і мікотоксинів, антибіотиків, гормону, пестицидів, нітрозаміни та радіонуклідів, не менше одного виданого у 2022 році та не менше одного виданого у 2023 році (документи повинні бути видані на ім’я учасника або виробника товару) (експертні висновки або протоколи випробувань повинні бути видані установою акредитованою Національним агентством з акредитації України). Протоколи або експертні висновки надаються стосовно перевірки відповідності свинини, яловичини та курятини.
– на виконання вимоги статті 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції копію експлуатаційного дозволу виробника на здійснення діяльності, пов’язаної з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження. Учасники, які провадять діяльність, що не вимагає отримання експлуатаційного дозволу, зобов’язані надати у складі тендерної пропозиції підтвердження реєстрації потужностей, які використовуються на будь-якій стадії виробництва та/або обігу харчових продуктів з посиланням на особистий реєстраційний номер у Державному реєстрі потужностей операторів ринку;
– акт відбору зразків продукції для проведення досліджень ветеринарно-санітарної експертизи та копію протоколу або експертного висновку перевірки питної води, що використовується учасником у своїй діяльності, щодо відповідності ДСанПіН 2.2.4-171-10 за вмістом нітратів, нітритів, органолептичними та фізико-хімічними показниками (документ повинен бути виданий на ім’я учасника) (документи повинні бути складені не раніше 2023 року) (експертні висновки або протоколи випробувань повинні бути видані установою акредитованою Національним агентством з акредитації України);
– акти відбору зразків та копії протоколів або експертних висновків про проходження державного моніторингу залишків ветеринарних препаратів та забруднювачів у живих тваринах і необроблених харчових продуктах тваринного походження, виданих у 2023 році (документи повинні бути видані на ім’я учасника або виробника товару) (експертні висновки або протоколи випробувань повинні бути видані установою акредитованою Національним агентством з акредитації України). Акти відбору, протоколи або експертні висновки надаються стосовно свинини, яловичини та курятини;
– копії діючих сертифікатів ДСТУ ISO 22000, ДСТУ ISO /ДСТУ EN ISO 9001, ДСТУ ISO 14001, виданих на ім’я учасника, із сферою сертифікації або сферою діяльності, що пов’язана із виробництвом м’яса або оптовою торгівлею м’ясом, чинних на кінцеву дату подання тендерних пропозицій визначеної в оголошенні. Сертифікати повинні бути видані органом з сертифікації, що акредитований Національним агентством з акредитації України.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена з врахуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 “Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі”, а саме: методом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро» тощо та наявної потреби закладу.